Kåt, glad och tacksam

Ja, vilken fest helgen erbjöd! Fotbollslaget skulle på Perssons pack och jag försökte se botten på flaskorna och stukade handleden, spridde kexsmulor över ett trapphus efter att ha ramlat ned för trappen där i och söp sedan omkull. Lika bra var väl kanske det. Moget, mycket moget när man är 19 år gammal måste jag säga. Naaaat. Har vägt upp det med att städa och skura golv, fixat lite backar till mina LP-skivor och installerat spelaren till vilket innebär att det mest spelas Friends of distinction, Johnny Cash, The Supremes och David Bowie i källaren nu. Har även läst som fan (bildad_tjej_90 *ler stort*) och idag har jag sprungit i typ 1,5 timme. Typ. Tjejmilen 2009, bring it on! Jag känner mig som titeln på detta inlägg, från en av Sveriges bättre filmer för er oklyftiga som inte förstod det. Lev väl och gå i frid!

Och:



Hörs!

Kommentarer
Postat av: Malin, du vet

åh kajsa jag kom på att jag saknar dig, väldigt mycket. har inte hörts av på massor och, ja, du vet. hur är allt? puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback