Åååh tjejer, ni måste visa era bröst för att synas

Ett faktum för tillfället är att jag har noll jävla koll på dagarna och allt annat med i allmänhet. Slutade t.ex. jobba typ halv ett igår, kommer vara där 05.30 imorgon. Crazey. Det var inte meningen att jag skulle närvara vid mässan i helgen dock, ändå lyckades jag after-worka alla dagar trots 25 timmars jobb! Brollan var mest fest dock. Playwood i onsdags var miZit, så jävla nöjd med att bara sitta på en filt med shyssta peeps och bara fan älska mitt liv just då, många kan man ju dock bara garva åt, haha, herreminje. Sweet-ass candy. Någon dag, minns inte vilken eftersom jag som sagt har noll jävla, jaja, du fattar, var jag upp till skärgården och hälsade på Miriam och Simon också. Summa summarum: jag har inget liv, jag jobbar mest och käkar godis.

Ses.






Söndagströja nr.1

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback