Vem kan stoppa mig när jag bara rullar fram?

Har varit så oförskämt upptagen att jag inte haft tid alls att skriva i någon blogg.

Så, sedan sist har detta hänt:

Firade födelsedagsbarn: Två
Parkfrukostar/park-vindrickningar: Två
Konsumtion: Mat, öl, undies, bensin, pocketböcker, primer, RIKTIG coca cola(!!!, my new favourite addiction)
Locations: Bunkern, Borgen, Bollnäs, Järvsö, (H)orbaden.
Antal dagar med alkoholintag: Fyra
Jobbade timmar: Honken, 11. Starran, 22.
Dagar jag jobbat till efter 00.00: Tre. Lowlife.
Dagar jag haft after work efter klockan 00.00: Tre. Highlife!
Kronor lånade från sparkontot: ...
Timmar till lön: 95!


Är lite tveksam till rubriken? Jaja, det är så det känns i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback