För vi har tagit studenten

Så var det...schlutt. Den otroligt grava ångesten som infinner sig just nu är galen. Herregud alltså. Aldrig mera skola, aldrig mera klass, aldrig mera disciplin och behöva gå upp på morgonen. Men vi klarade det, VI KLARADE DET! Snor lite bilder från skolan på min kära klass vid utspringet när vi skrikit vår sång, mig och Jossan i glädjerus och jag och mina bitches nere i parken. Det var...så jävla kul. Ikväll firar vi Bollnäs och helgen lär bli blöt den med. Sen...ja, sen då?






Kommentarer
Postat av: Anonym

sjuuuuukt snygg väst asså!

miss you slärre, bara imorrn kvar sen är jag ledig i feeem dagar! Woho! förhoppningsvis styr vädret upp sig för snart ska vi fan dricka vin i parken



2009-06-11 @ 21:19:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback