"Jag är ingen värphöna, jag handlar på Champagne"

Då jag som tidigare nämnt inte börjat jobba än och har fucking lowlife så har jag nu blivit hemmafru. Karl'n i huset slavar varje dag för att jag ska ha råd att spendera pengar och leva i lyx och flärd och jag går runt i mitt a 1000-dollar-something-apron och torkar lite där, dammar lite här. Säkert, säääkert. Jag sover till tolv på dagen, är efter förkylning + en diet de senaste veckorna bestående av endast skärpmat och alkohol helt plufsig i ansiktet, har inga rena kläder, jag bor i en källare där det är spindlar fan överallt, det enda stället jag spenderar pengar på är Konsum och Erikshjälpen och idag fick jag äta spaghetti med hambrugerdressing till lunch. Inte så jävla glamouröst när man inte bor i Kalifornien och ens husband inte är jurist eller börsmäklare, som kvinnorna i The real housewives of Orange County.

Fast någon gång måste ju vi kvinnor faktiskt inse vad vi egentligen är skapta för; föda barn, baka pajer, sluta jobba, städa och tillfredsställa våra män. Sounds like heaven to me!!!

Nu ska jag iväg och fika med en annan hemmafru, vi ska diskutera skurteknik och tapetbårder.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback