Lägesrapport - affirmative

Igår gick jag upp kvart i fem för att jobba, det är nog det tidigaste jag gått upp på typ ett halvår. 04.45, fifan alltså, det var till och med svalt i luften! För medan ni andra ligger på stranden och fläker så är en annan working class hero men nu är det heeeelg! Det var galet mycket folk som skulle ha körv idag, men så jävla skönt att gå upp på morgonen och känns sig... ja, lite värd. Igår var det fikning på Käglan och SATC/BJ/VATYCKERUOMFETTANDA-kväll hos Fislisa och nu ska jag/vi dra på mig Cavalli-pjucksen, sätta i lite löshår och dra upp till Långhed och vara fotbollsfru. Eller så åker jag i trasiga shorts och flipflop, vilket som. NU ÄR DET HEEEEELG. Ikväll ska jag dricka öl. Imorgon....blir det sprit. Hörs.

Kommentarer
Postat av: josefin

jag har så tråkigt att jag funderar på att CYKLA till långhed för att skratta lite åt er. that's the vidd of my boredom.

Postat av: Stina

Spar på spriten, det kan behöva lite till nästa helg också;)

2009-06-26 @ 22:00:08
URL: http://stinalindh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback