Mid summer weekend (Du ska få min gamla potta...)

Lagom sliten efter en jävligt rolig helg. Jobbade mina första riktiga timmar på Statoil på fredagen och drog sedan upp till Grängsbo för midsommar- och födelsedagsfirande. Den innefattade grillning, fotbollsspel, drickande, bubbelpoolsbad och lite allsång, typ. Någon började även grina efter att ha sett en kuk, så så var det. Åkte hem morgonen efter och då var det min tur att fylla år, fick ju faktiskt tårta på sängen men ingen skönsång om jag får säga det. Fick bland annat ett Clinique-set, konjaksglas och presentkort på IKEA. Najs. Drog sedan vidare hem till Bulan i Ryggesbo där det grillades och hade sig. Mycket allsång och väldigt roligt där sedan åkte absinthen fram och sedan drog väl kvällen sig vidare till Jössebo. Satt och pratade med min gamla tyskalärare en bra stund och sedan åkte vi pick-up-flak hem sjungandes studentsången (inte jag och Janne, men några andra kidz bland annat min Storbonde och så jag då, som var den lilla horiga pigan. Igår fikade jag med mina vänner i parken, körde upp till Hassela och tillbaka och spelade match (40 jävla mil då vi åkte sjukt vilse, men vi vann med 8-0!). Idag har jag haft kalas för mig sj'älv med släkten och fick bland annat rosévin (en underbar tradition tycker jag), grillbestick och en ugnsform. Vuxet. Som fan. Idag jobbade jag och the other gasoline queen på Starran och så blir det hela veckan, typ.

På söndag ska jag flyga. Coolt.

Får avsluta med en midsommarbild, undrar om det inte var jag som kissade i badkaret ändå... Nåja, fler finns väl på Fäjsboooook någon gång när jag orkar ta tag i sån't. Hörs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback