Som hemkommen från ett slagfält

Survivor of the studdevecka anno 2009!!! Det känns lite som att ha varit på festival efter att ha festat de senaste 8 av 11 dagarna, men fan så roligt! En liten stuga mitt ute på en leråker blandat med drinkar och strippstänger, bland annat. TACK alla som gjort de här veckorna helt (klyschigt nog) öförglömliga och svinroliga, för att inte glömma ni som hjälpt mig genom "de här tre åren". Släkt, vänner, alla ni som är bäst helt enkelt. Har blivit förkyld och är blåslagen, men det var det ju värt? Det jobbiga nu är att man inte kan förblinda samt fördumma sig för att slippa inse att jag faktiskt måste börja leva nu. Har varit på jobbet en sväng nu på morgonen och börjar på riktigt på midsommarafton. Dagen efter fyller jag år, inte särskilt häftigt är det dock. Min kära kompanjon flyttar till London imorgon, I'm so god damn proud of her! Nu ska jag springa över till banken och sätta in cash på sparkontot, så förhoppningsvis drar även jag åt helvete om ett tag, om det vill sig. Men overall... allt är bara sådär, bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback