The end of an era

Jag är färdig med gymnasiet. Jag har inga uppgifter kvar, jag är KLAR. Wonderful as it may sound så är det så jävla tomt nu. Jag är asstressad när jag sitter här och skriver för jag tänker bara "jag kan ju inte sitta här nu, måste plugga historia!!!", fast än jag vet att det inte är något kvar. Det visade sig till slut att jag inte kommer att upprätthålla den MVG-parad som hållt i sig hela högstadiet och årskurs 1 & 2, men det känns ändå rätt okej, det där (det gjorde det dock inte för någon timme sen). Det har varit så mycket det här året. Så många saker jag gjort som inte tagit tid förut. Sedan finns det även grejer som hänt som inte en enda av er som läser här vet om vilket lett till att det här året inte varit...tja...som vanligt. Jag är så jävla glad att det är ÖVER, nu ska allt bara vara soft. Idag har jag handlat några klänningar på Erikshjälpen och hängt i parken med Stina och Erik. Bara sådana saker, inte behöva säga "nä, jag måste plugga". Åka till mormor ikväll och träna fotboll senare, utan att behöva stressa upp sig. Sådana saker. Så jävla skönt. Och ändå är mina betyg långt, långt ifrån värdelösa.

Det är över. Undrar hur många månader jag väntat på att få skriva den meningen. Fucking ÄNTLIGEN!



Lisa, mina ben och en 7.0:a cider får gestalta hur det känns och vad som väntar härnäst.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Men fy fan. Fina ben dock.

2009-06-01 @ 22:34:30
Postat av: michelle

skönaste bilden på länge ;)

2009-06-02 @ 18:55:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback