NU SKA DET SKE, SP3!

I onsdags ägde balen rum för alla treor på Voxgym och vilken jävla härlig kväll det blev. Sitter och försöker beskriva hur det var men det var bara...ja, så jävla roligt! Skulle mer än gärna gör om det åtminstone tio gånger. Hur ofta får man gå omkring i hår och smink som någon annan fixat och en aftonklänning, gå på röda mattan och bli fotad till höger och vänster någa hundra gånger? Nog för att klänningen är nedsprutad med champagne men det spelade mindre roll den kvällen. Min fina Anna har även skrivit ett inlägg som fick mig att böla lite och få smärre separationsångest.

Helgen innefattade häng med Josie and the pussycat (Lisa) och sedan blev det en mycket kvick utgång med Henke och hans lammkötts-kompisar, sedan körde vi Tranan på lördagen med förfest hos Sofie där vi önskade studentlåten och VAD GÅR KVART I FRÅN EDSBYN!?? Aaaaah!!! I söndags drog jag upp till Miriams stuga i Söderhamn där hon, Simon och Sebbe lagade mat åt mig och vi satt bara ute och MÅDDE. Gårdagen ägnades ut studentkommitté-förberedelser och sedan hängde de flesta studenter på IP. Vi bowlade lite och fick till några fina bilder, men jag drog hem redan vid typ halv två, börjar bli sliten.

Idag är det uppladdning som gäller. Laga massvis med mat till mottagningen, se efter så jumpsuiten fortfarande passar, fixa ljudanläggning till skolan, massage så jag orkar gå i skorna, yaddi yaddi yaddi, I'M EXCITED!!!

Bilder från alla studenthändelser lär komma upp på Fäjsbock när peppen och baksmällan har lagt sig. Typ...nästa måndag.

SP3 - INGENTING SOM VI GÖR ÄR TABU, INGET STOPPAR OSS NU;
IMORGON BER VI SKOLAN DRA ÅT HELVETE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback