Allt för att slippa skriva rapport

Är du...
mörkrädd: när jag är rädd för början blir jag ännu räddare när det är mörkt ,typ.
blyg: beror på vilka jag umgås med, men typ aldrig.
duktig på att måla: fuck no!
ofta trött: ganska ofta, men inte så mycket på sistone.
glad just nu: ah, som fan, det börjar ordna upp sig vetdu!
lång: väldigt. 1,80, biaaatch.

Har du...
kysst någon:
tro't eller ej, men det har jag!
syskon:  en storebruscha som jag gillar som fan.
badat i år: icke!
ätit glass idag: inte det heller.
opererats någon gång: ja,men skit i det nu.
sagt att du älskar någon idag: jäpp, typ varje dag.
kramat någon i dag: mm, flera stycken faktiskt.
varit ledsen idag: inte på en fläck faktiskt.

Vem...
älskar du: min stora släkt och mina vänner
kan du alltid lita på: de som hängt med längst.
såg du senast: hank von helvete, på youtube.
fick du senast sms av: Ica
var du senast med: min klass, typ.
skrev senast till dig på msn:  jossan
tog du senast kort på: stina tror jag.
saknade du senast: anna, emelie, moa och miriam.
vill du slå: alla, gillar att slåss, men bara om de slåss tillbaks.
har du roligast med: happy campers, partypeoples, retards och andra likasinnade.
pratade du senast i telefon med: Ica, han skulle sno min cykel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback