Är vi mer än bara vänner!?

Helgen snart slut och det är jag med; slut, men så jäkla tillfreds med livet (Y). Jossan och Lizzie kom till bunkern i fredags och tittade på SATC och käkade fruktsallad, snackade skit om folk och garvade typ. Najs.

Upp på lördagen för högskoleprov 09.00-16.00. Kändes faktiskt sämre än förra året men damn, det gick bättre, kul sådär. Jag och Ica fick exakt samma poäng, what are the odds of that? Igår kväll var jag i Vischen och stod i garderoben och blev åter igen kär i Casper Janebrink, prrr!

Kom hem mitt i natten och såg att jag vunnit en mucho fin klänning på Tradera och sedan sov jag och idag har jag jobbat på gamla goda Honken och det var segt som bara den. Sitter på Borgen nu och ska gå upp och fira mormor sedan dissar jag fotbollsträning för plugg. Jävligt kåt är jag också.

Imorgon ska jag provjobba på ett helt nytt ställa, nervous som bara fan, men ja, det blir kul!


90-talets bästa jävla låt.

Kommentarer
Postat av: Anna

Åååh, Casper! Han fick det minsann att vattnas i trosorna i ungdomens glada dagar.



Lycka till med jobbet hörrödööö!

Postat av: kajsa

du, det gick fan att snigla sig fram över parketten i lördags! vilken karl alltså.

2009-03-30 @ 09:01:11
URL: http://asfalto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback