Don't say motherfucker, motherfucker!

Efter att jag duschade igår höll jag på att få svimanfall av trötthet eller nå't, däckade och sov i tretton timmar tror jag, satans skönt dock. Kom 2½ timme försent idag och sedan fixade jag och Emma present till Ida som fyller 19 idag. Käkade med dem och så, det var finne! Sitter med projektarbetesrapporten nu, lyssnar på Turbonegro och vill få den fan färdig. Jag träffar mina vänner alldeles för sällan för att jag ska vara nöjd, jag SAKNAR er, kapisch? Ni är bra, bäst. Appropå sådär.

Och den där med sten i glashus?

Ordvitsar är typ det bästa jag vet, det kanske några vet om, fan vet jag. Typ om en fackorganisation skulle ha en reklam som sa "GO FACK YOURSELFS" eller när man påpekar att julmust is a must samt när man sjunger "Nananananana, poke her face" och pekar en brud i fejjan i Lady Gagas landsplåga, det bara flödar liksom. Efter att Ica fyllde år har jag kunnat kallat honom för "golden oldie" vilket inte var allt för jävla uppskattat kanske. Tyckte då inte det inte var mer än rätt att han kunde kalla mig "finer minor". Kul humor. Hörs!


Gubb-skägg och underåriga kanintänder på buss till Uppsala (Y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback