Every guy I sleep with says the same thing, "Lemme guess, you've got a rash on your ding-a-ling?"

I fredags tog vi Thorny's Volvo ner till Uppsala för att snacka lite engelska. Jag och Lizzie bodde hos bror och vi citerade Mean Girls, tittade på 'Syphilis girl' och undrade om det möjligtvis finns manskvinnor på bussarna mot Flogsta. Cambridge-prov i flera timmar på lördagen och sedan springa till O'learys där bussen tog mig och alla rödblåa bönder till Studenternas. Nog för att jag missade typ alla mål och till stor del var där för alkoholen så blir det alltså att åka tillbaka till Uppsala igen på lördag. Änni var där och Henke med samt Charlotte iförd champagneflaska-dräkten var där, den/hon gjorde succé om jag får säga det själv. Somnade i bussen på vägen hem, snodde godis och bangade Bonden för att däcka.

Tog oss i kragen, jag & Ica, och vandrade upp på Borgen imorse. Snodde blåbärssoppa och läste tidningar på altanen sen blev det att laga mat och nu ska jag tydligen plugga eftersom det tittas på bandy. Fotbollsträning ikväll och sedan ska jag fixa en studentoutfit. Pöss.



Gårdagens love of the life

Kommentarer
Postat av: lizzie

Vi är bara för kung ibland <3 "What you want Nathalie? I wanna FUCK ALL NIGHT!"

2009-03-15 @ 17:50:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback