Note to self: become BOY TOY

Visst har någon sett den där reklamen för Activia? Någon yoghurt som ska vara bra för magen eller nåt och mormor'n som är det worst actor ever och bara "Den var ju riktigt god *ler*". Titta i början av den, och titta på ungen som sitter vid bordet och målar! Han ser ut som en evil midget, creepiest kid I ever saw.

Anyhow, riktig kärlek för en snål jävel är när det är 50% på alla kläder på Erikshjälpen, dock drogs betyget ned lite av det faktum att typ alla fina skor är i strl 37 och det funkar inte riktigt när man står 180 centimeter över marken, men skit i det. Dubbelvikt gick jag in, stönande (av magontet, något annat vore bara nasty) och jävlig. Efter att ha legat i fosterställning hela dagen och gnällt och trott att jag ska bli bruden i Alien som har en unpleasant surprise i magen var inte peppen på topp. Slutade dock med att jag gick hem med en svart skinnväska och en vit spetstop alá Madonna. 40 spänn, som hittat liksom - eller snarare bättre än hittat!


Kommentarer
Postat av: josefin

NEEEEEEEEEEEEEJ SÄG INTE ATT JAG MISSADE FEMTIO PROSSE?!?!?! SKA DOM HA DET PÅ LÖRDAG IGEN?! FÅR DAMP HÄR ALLVARLIGT!

2009-03-04 @ 20:09:18
Postat av: josefin

okej, det var ju den där om att inte överreagera men nåja. överreagera är mitt mellannamn.

2009-03-04 @ 20:15:23
Postat av: Anna

Postat av: Anna

Oj, blev så upphetsad att jag inte riktigt kunde behärska mig. "Det har aldrig hänt förut, jag lovar!".



Hursomhelst: Gäller detta fina erbjudande på lördag med månne?



2009-03-04 @ 23:19:38
URL: http://raouwr.blogg.se/
Postat av: kajsa

svar till båda:



It suuuuuure does! Dock var det väldigt mycket fult där, in my opinion, men snart kommer sommarkläderna!

2009-03-05 @ 11:21:58
URL: http://asfalto.blogg.se/
Postat av: Timotej

NAE, usch, bältet är inte okej. :(

2009-03-10 @ 19:36:50
URL: http://cirkustimotej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback