Sado-masochism och att köra styrfull

Monki har gjort linssoppa, så nu vet jag vad jag kan leva på resten av veckan, det är saft. Imorgon blir det SM för mig som passiv åskådare i Uppsala (allt för firandet), bror spelar SM i Lund och hoppas verkligen att de spöar skiten ur alla och hade jag varit lagd åt det hållet hade det säkert kunna bli S&M också, men nä. Idag har jag spelat Wii för första gången, handlat öl, lekt med Ammi och Urban Lurban och tagit ett snack med chefen min.

Jag har tagit fram psykeln också! Efter att jag cyklade packad nerför Borgenbackarna med Emma på pakethållaren i höstas och fick en spricka i armen och skrapade sönder ansiktet så har jag inte riktigt vågat mig på men finally går det fort fram igen! Psykeln = vår = hälit, va.


Kommentarer
Postat av: josefin

fin bild på dig och ica :)

Postat av: kajsa

åh, du har så livlig fantasi =) "we're heading for penis..."

2009-03-21 @ 00:44:49
URL: http://asfalto.blogg.se/
Postat av: emma (:

haha den kvällen den sorgen. de var där de roliga tog slut, jag är sur för det. varför är de inte som förr liksom? då kunde man lita på helgerna, nu är de mest grå och trist. som idag vaknade jag runt halv nio, en lördagsmorgon hallå vad är felet? och snö hade de kommit som jag inte visste eftersom jag la mig så tidigt. jag känner mig insnöad!

2009-03-28 @ 11:10:04
URL: http://emmasodergards.blogg.se/
Postat av: emma södergårds

haha den kvällen den sorgen. de var där de roliga tog slut, jag är sur för det. varför är de inte som förr liksom? då kunde man lita på helgerna, nu är de mest grå och trist. som idag vaknade jag runt halv nio, en lördagsmorgon hallå vad är felet? och snö hade de kommit som jag inte visste eftersom jag la mig så tidigt. jag känner mig insnöad!

2009-03-28 @ 11:10:35
URL: http://emmasodergards.blogg.se/
Postat av: emma södergårds

haha den kvällen den sorgen. de var där de roliga tog slut, jag är sur för det. varför är de inte som förr liksom? då kunde man lita på helgerna, nu är de mest grå och trist. som idag vaknade jag runt halv nio, en lördagsmorgon hallå vad är felet? och snö hade de kommit som jag inte visste eftersom jag la mig så tidigt. jag känner mig insnöad!

2009-03-28 @ 11:12:29
URL: http://emmasodergards.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback