Sicken jävla dag

Ja jävlar. Efter knapp sömn gick jag till skolan två timmar tidigare än start idag (när hände det senast? Aldrig?) och pluggade projekt. Hade skola och satt hos The Bab med matte hela lunchen. SYO-möte efter skolan och är nu nyss hemkommen från boxercise på IP och utomträning i Alfta, asroligt faktiskt. Dock är det enda jag ätit det senaste halvdygnet tre bananer. Så nu ska jag ge mig själv en klapp på axeln, för vem skulle annars göra det liksom? Inga våfflor får man idag heller.

DOCK FICK VI VÅRA STUDENTMÖSSOR IDAG! 77 DAGAR KVAR TILL STUD -09, I feel sorry for all of ya who won't be there! TAGGA!!!


Sådär ser min ut, fast den står det ju såklarre "Kajsa - Sp3" på, men spela roland!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback