From all the bitches the one I wannabe is music

Aja. Idag har jag pluggat som fan, klippt mig, hoppat in och jobbat en sväng, köpt finalbiljett, slått in en present och garvat åt en seagull who's a gogo-dancer. 86 dagar kvar till student-09 nu och imorgon får jag outfiten för dagen så då var det klart. Orkar inte ha ångest för arbetslösheten i höst, njuter av att det är sol till sent på eftermiddagen och varmt och att man kan gå skor utan fodring snart plus att jag har en ipod som inte är min som tar mig igenom dagen. Ångest har man ju så jävla mycket av ändå, så det räcker och blir över. Igår hittade jag dock en annons där de sökte personer som vill arbeta med mitt drömyrke - och jag kan inte söka. Så det sög ju lite, men skit i det! Hörs!

(Music is my beach house,
music is my hometown.
Music is my kingsize bed,
music' s where I meet my friends.
Music is my hot hot bath.
music is my hot hot sex,
music is my back rub,
my music is where i'd like you to touch.)

Kommentarer
Postat av: Lisa

Can you believe I found a seagull who's a gogodanceeeer????

2009-03-16 @ 20:57:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback