It's all happening!

Även om jag är ett fuckass som tydligen skapar fler problem än vad jag redan har, med flit är det sagt, så känns det ändå som om det händer saker nu. Man offrar en hel del saker man har sett fram emot för att göra det näst bästa, men det kanske lönar sig i längden? </kryptisk tjej>. Jag vet inte men det är väl fan värt ett försök i alla fall. Det lär väl bli nå't av en ändå, så småningom. Läskigt, men det värsta som kan hända är ju att jag blir förlamad/dum/ledsen, och ändå är väl inte det så jäkla farligt. MÖJLIGHETER, väfäään.


Ey yo för fasen, det löser sig. Nu ska jag käka pasta.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åååh. Vi ses oftare än de flesta, men ändå ses vi alltid alldeles för sällan. Varför är det så?



Tycker för övrigt fortfarande att du ska äta mer. Puss, my love.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback