Bandy, bussar, bakfylla, barnkalas och BH:ar

Es war ein Kampf zu heute abstanden, weil ich gestern Tag getrunken war! Helt själv, på tyska, bara sådär. Tror bestämt de gamla ränderna sitter i, eller va? Det står i alla fall att det var en kamp att gå upp idag för igår var jag full. Åkte buss ganska mycket och drack som ba den på O'learys och sedan träffade jag Änni och sedan var det bandy och under den tiden sneade det ur som aldrig förr (även för mig, för en gångs skull, heeeeh) och det blev grin i en skogsdunge men tack och lov förlorade de så det som ut som det grinades på grund av matchen. Skönt. Det löste sig i alla fall för det gör det ju jämt. Åkte hem, bytte om, drack & dansade lite på Bonden men efter 16 timmars drickande fick jag ge upp, god forsaken sömn!

Idag har jag varit på barnkalas med massvis av barn, varit på Arenan och lyssnat på någon hemsk konferencier samt tränat fotboll. Typ det bästa man kan göra för att motverka bakfylla tror jag. Eller hur var det nu? De här veckan är det skärpning som gäller. Plugga bra, träna bra, sova bra, äta bra and I should also wear a bra. Hörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback