We got koka-kola veins

Ungefär hela dagen har jag haft spränghuvudvärken från helvetes eldar och varit irriterad och arg på allt (don't take it personal). Jag har druckit vatten, gått en sväng, vilat, bla bla och alla husmorstips. Vet inte vad som är fel. Så står jag plötsligt öga mot öga med The Solution. Stirrar på min högt älskade espressomaskin medan hjärnan börjar arbeta...ah....ha! Har inte druckit kaffe på typ ett dygn men nu är begären stillade. Tack och lov att det finns en vara innehållande ett centralstimulant ämne lika beroendeframkallande som typ kokain - i svenska mataffärer!

Annars ligger jag efter i allt från relationer till mina fränder till arbeten och ekonomin. Och hur löser vi det? Vi åker ner till bandypuben och tar ett glas vin och en öl och ser på bandy. Varför löser vi det så? För att jag är så totalt jävla sämst. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback