Flyg lilla fågeln flyg

Igår: Tranan-bananan med tre små bitches vilket var nog vad som behövdes. Prata knulla, dricka massor av vin, dansa på stången, ramla på typ allt och alla, tappa bort saker, skälla ut någons gamla ragg och träffa lite folk som jag inte träffat på aslänge! Kul! Ja! Idag var det bakishäng med kebab, se på lite fotboll nere på Ön och uppbådar jag någon slags energi ska jag ut och springa...senare...ikväll.....kanske. Appropå så ska jag aldrig dricka en annan drink än Likör 43 i mitt liv, som mumma för själen är den.
 
Sen är det ju skoj när en vän hämtar en värktablett av sin mamma åt mig och sedan kommer mamman efter och upplyser mig om att den är receptbelagd och därför något starkare varpå han påpekar att det nog ska gå bra med min toleransnivå. It has come to that...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback