Glasögonorm

Jag är ju en så'n där synskadad jävel som gått i brillor sedan jag slutade dagis och snart är halvblind (helt sant faktiskt). Jag har haft heta, röda Harry Potter-inspirerade och ett par med typ coca cola-bottnar. Hett. Anyways, det senaste decenniet har glasögon av någon anledning fått något "trendigt" (hatar det ordet) över sig, jag vet flera som skaffar glasögon för att "det är snyggt". Inget ont om det, visa ÄR heta som fan i glajjor, men är inte det lite som att jag skulle rulla omkring i en pimpad permobil för att jag finner det hett?

[Här skulle det vara en bild på Stephen Hawking rollin' it as fuck, men ni får klicka på länken istället]
http://stephenhawking.istheshit.net/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback