Gosh! I do whatever I feel like!

En till mestadels extremt långtråkig helg följdes utav en liten tripp ner till Uppsala på söndagen för min kära vän Annas studentskiva. Jag och Charlotte satt i en liten syrenberså uppdressade som en dinosaurie och en lite spritfet Jane Fonda - temat var Back in the days. Vi avancerade sedan ner på stan och BJ där det var feZzZt och ass-shaking och bara allmänt härligt. Efterfest till tidig morgon och minnesbilder av när Anna bär mig på ryggen utomhus eller vi står i soffan och skriksjunger med i "It's finally here, what I have been waiting for all of my life" och Calleth you, Cometh I. Tog ett litet framtidsbeslut sådär mitt i natten också. Får väl se. Fin-fint i alla fall! Dagen efter träffade jag Miriam på stan och vi hade lite catching-up och fikade lite nere vid ån. I sommar lär det bli Stockholms-rendezvous som bara fasen, var grymt länge sedan.

Åtta dagar till bal i Kilafors herrgård. 15 dagar till utspring. Det är ett jävla tjat, men svårt att begripa. Det kommer bli så otroligt skönt. Alla säger att man bör njuta så otroligt mycket av den dagen. Det ska jag.

Idag har jag försökt plugga. Det har gått sådär. Hade dock fina Napoleon Dynamite-tröjan på mig, kändes i alla fall lite lättare då.


Bred for it's skills in magic, jag & skäggmongot.

Kommentarer
Postat av: Anna

<3 Den där tröjan är mitt bästa köp någonsin.

Och tack tack tack för att du kom det var så kul och löööööööv på dig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback