Jävla hyfs

Jobb igår, jobb idag och nu har jag ätit och fan kokar av ilska. Jävla dumhuven som är elaka mot mina vänner, fy faan. Spelar å andra sidan inte roll om det är mina vänner eller inte utan att man gör något riktigt idiotiskt, men nu är det mina vänner det handlar om och det är FAN värre. Det har hänt flera stycken av dem och BEHANDLA DEM INTE SÅ. Faan! Så jävla arg jag är. Ska dränka den ilskan ikväll och imorgon jobba igen. Skärp er, peeps,och tänk på någon annan än er själva för en gångs skull. 

Uttjatad låt, men vafan (gillar att svära btw):


Kommentarer
Postat av: Lisa

Du är bäst baby, tack för att du är arg! Jag behöver allt stöd och ilska som jag kan få! Fuck everyone very much!

2009-05-09 @ 16:22:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback