Klubben för inbördes beundran bor här!

Fick våra kläder idag och åh - pretty, pretty, pretty! Motel-klänningen var djävulusiskt kort, 58 centimeter från topp till slut och påna då att jag är 180 centimeter lång. Den är....ptja...rätt kort. Och tänk! Bara ett par dagar efter jag nämnt märket i min blogg lanserar Nelly det som ett av sina nya brands. Vilket fashionorakel jag är *ler* =)))

Jag vet att det är väldigt fjantigt att klaga på mensvärk, men alltså hallå kroppen, skärp till dig för fan. Har två T-bear-uppgifter som ska vara typ klara och allt sån't där. Vet att saker som de här är otroligt ointressanta att läsa om, men imorgon blir den knakelibrak-kalas-karatefylla på 25 kronorsdrinkar, det var bra längesen. Kul ska det bli!

Jag fick lön idag, och den 25e får jag ännu mer, känns ganska sådär fint. Spara, spara, spara, spara. Dock ska håret färgas imorgon. Satsa på grönt igen kanske? Ja? Kanske?


De där jävla hårfärgerna alltså...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback