Massa dravel du läst förut

ÅTTA arbeten/prov kvar, sedan är det över, schlutt! Det är fanimig ingenting. I min almanacka har jag skrivit dag för dag hur många dagar det är till studenten, för att hålla koll liksom. 34 idag. Fast egentligen är det ju inte så jävla häftigt, det fattar väl jag med, men så jävla SKÖNT! Igår var jag och Lisa och fixade balhår & -smink och andra Lisa som fixade var sjukt duktig! Idag ska jag hämta min balklänning efter en jävla massa om och men. Lite sköj sådär. Tror jag ska klippa av den sedan och göra en cocktailklänning av den, men tar det sen. Idag önskar jag att jag åkt till Uppsala på Ellens skiva men fattig som jag är taggar jag för Annas istället, det blir NICE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback