MOTEL ROCKS

I veckan har jag varit lite bitter då jag var ett poäng ifrån på jävla Cambridge-examination att få MVG i Engelska C men skit samma var väl det ändå, lite drygt bara. Dock blev jag glad igen nu eftersom jag och Henk har handlat kläder från Asos igen. Ett märke som jag spanat på i ungefär ett år nu är det engelska märket Motel, jag älskar i princip allt de gjort/gör och Lily Allen är ett big fan av dem också, gör inte direkt det hela värre. Eftersom tiden inte är inne för mig att dra till deras flagship store i Bristol har jag gått och väntat och tittat i massor av webshopper och sparat pengar då en klänning kostar typ dubbla av vad jag brukar lägga på klänningar. Nu beställde jag en fin-fin-fin en som jag ska ha på studentkvällen och det känns typ GAH! GE MIG! MEST! FICK! FÅR! Fått.


One of these babies will, in a week or two, be mine!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback