Too bad I don't have time for sorrows

Har idag skrivit matteprov i C-kursen vilket innebär den sista biten matte jag kommer att räkna, någonsin, i hela mitt liv! Bara det gör ju den här dagen till överjävligt jävla grym. Kvar har jag nu ett seminarium i naturkunskap, en samhällsuppsats om FN och sexualitet som mänsklig rättighet samt en historiauppsats om Charlie Chaplins samhällspåverkan. Sen är det slut. Då ska jag inte plugga på ett bra jävla tag igen, då vill jag ha kul (fast vem fan vill ine det liksom?). Den här helgen blir jobb fredag, jobb lördag och jobb söndag plus fotbollsmatch imorgon och plugg och läsning däremellan. Fyndade en hel kasse med böcker på biblioteket igår för en tia, bland annat en bok av Anthony Burgess som skrev A Clockwork Orange och en som handlade om bara sex och porr. Skoj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback