FÄST

Men softa dagar väfän! Valborg var väl inte överdrivet party men otroligt mysigt, så gulligt med alla små nior som är jättejättefulla och bara "bjud mig på någooot, jag är nykteeeer". Fest/efterfest här sedan, typ, det var saft. Tog det lugnt och åt mat hela dagen efter, solade i parken och allt, mer lovely than words can say. Åkte till Änibänäni och tittade på Nick and Norah's infinite playslist och svullade på kvällen. Idag var jag upp på borgen och solade på morgonen, åt frukost och blev jävla brun, har jag kollat fotboll i Långhed och nu...dricka vin! Typ? Vi kör bunkern en sväng ikväll. FÄST.

Imorgon ska jag jobba, plugga, träna och på måndag ska jag köpa gymkort och sedan ska jag skaffa muskler utav bara faan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback