Folkölen bet inte

Jahapp. 53 timmar sen sist jag skrev, vad mycket som hänt sedan dess. Naaat. Känner att det börjar bli VÄLDIGT tradigt att jag klagar på arbetslösheten när jag faktiskt jobbade senast i söndags. Men det är ju inne. Fashion. Mest. Har gymmat fyra timmar. Fikat med Jullanpullan och fyndat på Eriks. Bakat kladdkaka. *Bewsat* med Jossan och Lisa. Drack frukostkaffe och rökte en cigg med Lisa utomhus imorse, det var finne. Fått månadens DV. Lekt en snabbis med kusinbarna. Köpt en luderklänning till maskeraden/90-årsfesten nästa månad. Sovit, som fan.

Nej, ska göra dagens enda bra sak och recensera filmen jag fick hemskickad. Så har jag ju gjort någonting iallafall. Och en jävligt bra anledning att svulla chips och ta på sig sweat pants. En notis också: SVENSKA HOLLYWOODFRUAR! Där har ju en annan ett och annat att lära sig. Ska bara ta död på de horiga små bananflugorna först. Folkölen bet inte, nu: ättika.

Och just nu ligger Stina på Rhodos och glassar. Hade ju varit mycket softare för en annan också om man kunde vrida tillbaks tiden. Lite sprit, värme, enmeters-vågor, ett par badbrallor och hela tånaglar är fan det ENDA jag kräver.

Kommentarer
Postat av: jolin

jag KRÄVER ett blogginlägg om gårkvällen.. jag har ju typ trettio.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback