Chicks dig me

Åh, vad gó och glá jag var sist jag skrev! 26 oktober får jag äntligen se Jamie T så kan man stryka det från to do-listan också. I onsdags blev det bowling, fylla och ba whow, vann quizet med Henk och Jolin. Fan, när jag tänker tillbaks på det var det en mycket bra kväll, mer av det, tack. Och hur i HELVETE blev klockan halv fem frågar jag mig nu? Kom förvisso hem från "jobbet" typ 00.50 efter att ha glidit runt där i 10 timmar, men ändå! Klarar aldrig av att varva ner. Med "jobbet" menar jag extraknäcket på Lillgatan där jag strövar omkring vissa kvällar och försöker tjäna ihop mitt levebröd genom att sära och suga och säga tack och bock! Nja, kanske inte riktigt gått så långt än, men tycker inte riktigt att Starran kanske är mitt "jobb", på så sätt.

Appropå det var en tjej från the Bunny Ranch med på Oprah idag och intervjun blev inte överdrivet mycket "where you molested as a child!?" och "men lider du inte, människa? varför gör du såhär? varför jobbar du inte på Donken istället????" eller "du är en SKADAD MÄNNISKA". Skönt. 'Bout fucking time.

Jobb har jag dock sökt. Tränat. Fikat. Druckit. Spelat säsongens sista fotbollsmatch som resulterade i en blodblåsa, en svart tå och en sträckt ljumske. Happy camper. Ja, samma jävla visa helt enkelt! Har börjat sticka mössor igen som jag gör varje jävla höst. Börjat på John Ajvides första bok. "Måste visa att jag lever, så därav mitt tjat. Varje dag av mitt liv, varje andetag tar tid. Jag står aldrig still". Ja, haledudanedå, men det gör det fan nu, det står still. Känner mig som en hamster på coke i ett hamsterhjul (?). Nu ska jag sova för klockan börjar närma sig 05, jag ska upp och eventuellt klicka hem en frack imorgon sen ska jag städatvättaskura hela jävla dagen (+fika) och till helgen blir det inflyttningsfest, fotbollsfru-middag och Ålandskryssning. Hejdå levern, det har varit kul att känna dig. The same goes out to all of you guys!
/ Jag + världens mest lesbiska mysbyxor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback