Inga pojkar sover, hon finns i alla rum

Förra helgen var la en bra helg det med, lite seg men vafan. Fick ragg på kåren (90kr/vinflaskan, student nästa) och sålde Lisas nummer för tietusen spänn till honom istället (matchmaker), hade bakis-riden från hell till Stockholm, köpte en massa skor, drack öl med Miriam och Simon på söder. Hittade happy hour-haket nr.1, struntade i att utnyttja mitt pressleg (not the first time), såg typ bara Krunegård, Lykke Li och MGMT, blev väckt och antastad av en tights-klädd man, råhånglade i en skog vid en hamn, et.c. Mauro Scoccos och Krunegårds version av "Sarah" var ju dock förjävla fin, måste sägas.

På söndagen var det sedan dags; efter två konditionsträningar senaste månaden och fylla de senaste fyra dagarna: TJEJMILEN! Det största ångestmomentet var varken bakfyllan eller den monumentala ansträngingen i sig utan den gemensamma uppvärmningen som SATS genomförde innan. Några tusen 40+are som blev helt wild and crazy och gjorde aerobicsparkar och bara "WEHOOOUUU!". Stå i ett hörn och jogga på stället kändes mer värt i värdighet mätt. Slutade med att jag spöade morsan ändå, med en kvart och riktigt jävla skoj var det faktiskt. Ska persa med minst fem minuter näsa år.

Gav mersmak gjorde det också och idag köpte jag gymkort och invigde det med att råträna i två timmar. Känns typ som första och sista gången, men skitsamma. Igår gjorde jag, Lisa och Jossan det vanliga; kolla på SATC och prata skit om andra. Ikväll ska jag äta pannkakor hos farmor sen kolla på film med Ida. Arbetslösheten - the struggle continues.

Hittade en film från tjejmilen.se också när jag sprang i mål. Tight på upploppet men vann gjorde jag!

"Kajsa Jonsson is in a desperate spot. Her body has run out of fuel. No calories to burn, system's shutting down. At this point, Kajsa Jonsson is aware of two things: the finish-line is SO close! And someone is SO close behind."

Rafflande. Synd bara att den där jävla Ingraham kom ikapp.


Kommentarer
Postat av: jolin

the blonde kycklingfond titeln är dedikerad till karin va? låter som henne! pusspuss



/the original blonde vagabond


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback