I never, never, never needed anyone

Jahapp. Vilket spännande och innehållsrikt liv jag lever! Går knappt att beskriva. Nejmen skämt åsido, fyfan vad skönt allt är nu. For real, allt är bara så skönt. Ströjobbar lite, sover länge, tänker på just ingenting...och bara mår! I fredags hade Stina tantmiddag vilket var riktigt fint och allt det där, sluka en vinare innan efterrätten kanske inte var meningen, men ja. Har bästa släkten, jag. Balanserade det hela med att välja bort alkoholen igår till förmån för gym + se klart hela femte säsongen av Weeds. Bästa serien som någonsin gjorts, ja typ. Var och burnade lite med Jossan (körkort!) och Lisa igår och ikväll blir det SATC. Igen. Finnemang. Anna kommer hem också, en liten sväng, bästa nyheten på mycket länge. Allt blir bra så länge man omger sig med människor som man gillar. Att jag har Andreas (inte ICA!) som säger att mina tuttar inte alls är små och ligger vaken en liten extra stund när jag inte vill somna sist och har orkat så i över 13 månder, det är bara score, my whore! Det också. </blödig_tjej>

Gillar även klassikern med att inleda månaden med att kasta bort alla pengar på sådant man inte behöver och inse nu att man kanske ska överleva till den 25e. Lessnat lite på kycklingnudlar och snabbmakaroner, även om jag aldrig trodde att det skulle hända. Fan vad enkelt det var när man kunde öppna kylskåpet och äta vadfan som helst och veta att någon annan betalade. But those days are gone. All by myseeelf, don't wanna be all by myself...anymoooore. Tur att man kan åka upp på Borgen och snylta riktig mat. Och vilken tur att jag skriver på ett sätt som fångar, underhåller och ifrågasätter. Vass, intelektuell, rivig!

Suck.



Ett stycke filmhistoria. Den som får mig att sakna singellivet lite.


Kommentarer
Postat av: Cassandra

För en gångs skull lärde jag mig något genom att läsa en blogg. Det är inte alltid man gör det direkt, tack för att du lägger ner din tid på att blogga :).


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback